Mijn lieve collega´s wilden zoooo graag met me mee

13 februari 2011 - Lorne, Australië

Ik heb nog een bed over in mijn fijne B&B Bridun. Ze moeten wel met zijn drieën in één bed. het is goed met ze!

Mijn lieve collega´s wilden zoooo graag met me mee

Deze foto werd gemaakt op 13 februari 2011 in Lorne, Australië.

4 Reacties

  1. Det:
    13 februari 2011
    Wat heerlijk dat het goed gaat!! Ik heb erg gelachen om de foto! Dat je ze echt meegenomen hebt!! Een vette glimlach kon ik echt gebruiken tijdens een bouwcrisis. Aannemer failliet op het moment dat het hele dak open ligt. Forse regenval en al 2 nachten met emmers en ducktape in de weer na zware late diensten. Maar .. Verder alles best! Liefs Det
  2. marjolein:
    14 februari 2011
    Hee! waarom mag Det in het midden?
    Volgende keer wil ik daar!
    Net terug van mn late dienst...sinds jij weg bent bevalt er helemaal niemand meer!
    Veel liefs,
    Marjolein
  3. caroline:
    15 februari 2011
    Wat is dat voor blauw ding op je nachtkastje?
    Je dongel?
  4. H.Elleveeg:
    27 februari 2011
    Threetimes a lady; some malaika is missing