Paradijs...
20 februari 2011 - Halls Gap, Australië
Van een vreselijk Warrnambool naar een paradijselijk Halls Gap.
Gek genoeg heb ik best lekker geslapen in Hotel Royal...Werd vannacht wel wakker van een vrouw die op straat liep te huilen en steeds maar riep, ´Please,¨please....come back´. Haar hakken klikten steeds heen en weer op de straat. She lost her man, must be. Het klonk zo verdrietig...Gelukkig bekommerde een voorbijgangster om haar.
Toen ik wakker werd, regende het pijpenstelen. Maar vrolijk deed ik mijn jasje aan, gooide mijn veel te zware rugzak met een elegante zwaai op mijn rug en huppelde door de plassen naar het station om de hoek. Om 3 uur later in Halls Gap te arriveren. Allemachtig wat een verschil....Rotsen, bomen, zon, vriendelijkheid....Zit nu in Tims Place, een ecohostel. Een heerlijke kamer, ontbijt en Free Wifi. Passiebloemen sieren de veranda, fietsen staan klaar en Tim´s gezellige ratel staat niet stil.
Mij horen jullie niet meer....
Even dan....

Die "echte" mannen hebben je gelukkig met rust gelaten.
Hoe is het met je? Je reis naar India?
En niet te vergeten, die sterke armen???
Tell me all about it, maar doe dat dan maar op
[email protected]
Liefs!
Super leuk om je verhalen te lezen! En mooie foto's ook!
Valt het allemaal mee om in je eentje te reizen?
Ik kan niet wachten tot ik ook ga! Alleen zijn mijn reisplannen inmiddels veranderd en heb ik een ticket geboekt naar Nieuw-Zeeland en Indonesië! Volgende keer maar naar Australië :)!
Geniet ervan daar!
Liefs,
Carolien
Wat leuk om je verhalen te lezen, kregen de link door van marjolein!
Sinds jij weg bent is het maar saai hier, weinig bevallingen, bijna geen verloskundigen in de dienst......... kortom je mist hier niets!! Dus geniet van je mooie reis, wij houden je in de gaten!
Liefs Laura en Carlijn