Paradijs...

20 februari 2011 - Halls Gap, Australië

Van een vreselijk Warrnambool naar een paradijselijk Halls Gap.

Gek genoeg heb ik best lekker geslapen in Hotel Royal...Werd vannacht wel wakker van een vrouw die op straat liep te huilen en steeds maar riep, ´Please,¨please....come back´. Haar hakken klikten steeds heen en weer op de straat. She lost her man, must be. Het klonk zo verdrietig...Gelukkig bekommerde een voorbijgangster om haar.

Toen ik wakker werd, regende het pijpenstelen. Maar vrolijk deed ik mijn jasje aan, gooide mijn veel te zware rugzak met een elegante zwaai op mijn rug en huppelde door de plassen naar het station om de hoek. Om 3 uur later in Halls Gap te arriveren. Allemachtig wat een verschil....Rotsen, bomen, zon, vriendelijkheid....Zit nu in Tims Place, een ecohostel. Een heerlijke kamer, ontbijt en Free Wifi. Passiebloemen sieren de veranda, fietsen staan klaar en Tim´s gezellige ratel staat niet stil.

Mij horen jullie niet meer....

Even dan....

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Foto’s

11 Reacties

  1. Tante Wil:
    20 februari 2011
    Dit klinkt een stuk beter Moontje!
    Die "echte" mannen hebben je gelukkig met rust gelaten.
  2. Moon:
    20 februari 2011
    No worries!
  3. Gijs:
    20 februari 2011
    a jealous guy is greeting you! Wat een prachtige platen..
  4. Emma:
    20 februari 2011
    Geniet er maar van. Tootje had vanochtend een wit hoedje op...
  5. Jade:
    20 februari 2011
    Oeh mam, gelukkig dat je daar weg bent; de zon achterna! Heerlijk! Ogen dicht & ik droom een beetje met je mee. Liefs & zoenen voor jou!
  6. Finie:
    20 februari 2011
    Meisje Monica wat een super stoere onderneming, kreeg dit adres van je lieve zusje en ga je zeker volgen op al je avonturen want al lezend begint australia helemaal voor me te leven en je mooie fotoos voeden m'n fantasie, prachtig ziet het eruit. Niet meer vallen op grind, kies dan maar een paar sterke armen en anders is je bed altijd een prima optie. Doe voorzichtig en geniet tot het puntje van je teentjes. Liefs van Finie
  7. jane:
    20 februari 2011
    doordat er een dal is herken je de berg, enjoy xxx
  8. Moon:
    20 februari 2011
    Hé Finie, lieve Finie....dat is leuk!
    Hoe is het met je? Je reis naar India?
    En niet te vergeten, die sterke armen???
    Tell me all about it, maar doe dat dan maar op
    [email protected]
    Liefs!
  9. Carolien:
    21 februari 2011
    Hoi Monica!
    Super leuk om je verhalen te lezen! En mooie foto's ook!
    Valt het allemaal mee om in je eentje te reizen?
    Ik kan niet wachten tot ik ook ga! Alleen zijn mijn reisplannen inmiddels veranderd en heb ik een ticket geboekt naar Nieuw-Zeeland en Indonesië! Volgende keer maar naar Australië :)!
    Geniet ervan daar!
    Liefs,
    Carolien
  10. Emma:
    23 februari 2011
    Droom je nu nog steeds.... je zusje en ik zijn erg nieuwsgierig....
  11. Carlijn:
    25 februari 2011
    Hey moon,

    Wat leuk om je verhalen te lezen, kregen de link door van marjolein!
    Sinds jij weg bent is het maar saai hier, weinig bevallingen, bijna geen verloskundigen in de dienst......... kortom je mist hier niets!! Dus geniet van je mooie reis, wij houden je in de gaten!

    Liefs Laura en Carlijn