Welkom!

21 januari 2011

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

Foto’s

5 Reacties

  1. Huug:
    23 januari 2011
    Je lijf nog hier, je gedachten al daar?
  2. Det:
    27 januari 2011
    eerst nog even van iedereen afscheid nemen. Ik heb me aangemeld voor deze Blog en ga je zeker volgen!
  3. Emma:
    31 januari 2011
    Nog 7 nachtjes slapen dan gaat het grote avontuur beginnen.
    Spannend hoor!!!
  4. Ans:
    5 februari 2011
    Hoi Moon,mis je nu al en je bent nog niet eens weg....
    Ik hoop dat je heel veel leuke dingen te melden hebt de komende maanden,en dat veel leuke mensen ontmoet.
    Goeie reis !!!
  5. caroline:
    7 februari 2011
    Lieve zus,
    Daar ben je dan... Down Under.
    Aan de andere kant van de wereld de vrijheid ervaren, mooie plekjes, de waarheid en de liefde ontdekken.
    Jezelf tegenkomen.
    Het gekke is, ik heb jou allang ontdekt, ik ken jouw mooie kantjes, ken jouw liefde, ken de vrijheid waarin jij je beweegt.
    Ik ben je al jaren geleden tegengekomen ....
    Maar neem de tijd en ervaar het zelf.
    Ga zusje...
    Voel de liefde,
    proef de geuren,
    luister naar de schoonheid van het land,
    zie de waarheid,
    ruik het vergezicht.
    Adem diep in, leef in vrijheid en vier het leven!

    Caroline.