Melbourne

9 februari 2011 - Melbourne, Australië

Nou daar zit ik dan....Me, myself and I, aan de andere kant van de wereld. Het is hier 10 uur later, dus jullie dag is net begonnen en die van mij begint al aardig op te schieten. De reis ging voorspoedig en zoals beloofd lag de sleutel van het guesthouse en mijn kamer onder de deurmat...Nu eerst maar even aarden en wennen aan het alleen zijn. Vandaag in mijn wijkje gebleven, St Kilda. Een gezellige wijk aan het strand met veel kroegjes en eettentjes. Op de mooie pier, in Victoriaanse stijl, gewandeld en een poosje aan het strand gelegen. Je kleren voor het eerst uitdoen op het strand....een traumatische gebeurtenis...Een vijftigjarig, melkwit lijf, op een strand met bruine backpackmeisjes en gespierde Aussies...Anderhalf uur later is het witte lijf veranderd in framboosrood...Maar lekker was het! Ik blijf hier tot zondag en dan ga ik met de trein en de bus een stuk van The Great Ocean Road af. In Lorne heb ik voor twee nachten een leuke B&B gereserveerd.

Lieve mensen, het gaat goed en ik geniet! Al is het nog even wennen zo alleen...

Foto’s

13 Reacties

  1. Jolanda Colli:
    9 februari 2011
    Nou Moon, het strand en jij dat moet toch lukken. Maar dat is ook gelukt als ik het zo lees. Fijn om van je te horen. Ben heel benieuwd hoe je verder vaarrt en tot wat voor bespiegelingen je allemaal komt, of dat je eerst geheel leeg raakt en tot niets komt, ben heel benieuwd.
    Ik heb vanmorgen lekker geschaatst op de ijshal in Leiden en ga me nu buigen over mijn bonnetje want de accountant komt binnenkort, bah!

    Dag hoor Liefs Jolanda
  2. Jade:
    9 februari 2011
    Lieve mama met je framboosrode huid; ik zie groen. Geniet! Veel liefs. X
  3. Emma:
    9 februari 2011
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad.Hier waren vanochtend de daken weer wit en jij ligt op het strand, nou ja verschil moet er zijn.
    Ik heb net Robbie aan de lijn gehad. Ze verwachten een dochter!!!! Al zit je aan de andere kant van de wereld: je hebt wel de primeur
  4. Mariette:
    9 februari 2011
    Hey!
    Geweldig, daar zit ze, lekker de framboos uit te hangen! Nog even dan ben jij ook zo'n bruin backpack-'meisje'!
    Geniet en stuur wat van die zon deze kant op, okee?
  5. Huug:
    9 februari 2011
    Zo alleen? Wonen er geen mensen daar?
  6. janny:
    9 februari 2011
    Ha Vriendin,
    Lijkt me best een leuk duo: jij , alleen met jezelf....
    liefs!
    Janny
  7. Ans:
    9 februari 2011
    Hoi Moon,
    Framboos/kersen/aardbei rood:-)Zou zo bij je willen aanschuiven hoor,2 rode 50 jarige lijven hadden ook niet misstaan denk ik.
    Hier de ruiten moeten krabben voor ik naar mijn ,heeeeeeeeeeeel drukke werk ging.
    Dus jij zit daar stukken relaxter hoor.Zo te horen klinkt het fantastisch en vooral lekker genieten hoor van al die gespierde aussies.
    Liefs,
    Ans
  8. Jacqueline Verloop:
    9 februari 2011
    Lieve Monica,
    Ik zie je foto en volg je met mijn hart. Je avontuur is begonnen, en wat een begin, heerlijk die zon en goed toeven op dat strand, prima uitzicht zo te horen!
    Kom lekker bij en geniet.
    Liefs, je nichtje
  9. anne:
    9 februari 2011
    Dear friend,
    Wow, isn't life wonderful!I was just on the verge of writing to Deb to expect your visit in a couple of months and when I checked my mail I saw your entry. I know exactly where you are and I'd love to be there with you! Enjoy the great Ocean road; I wonder how many Apostles you'll find standing, awaiting your arrival...Enjoy the ride!
  10. Carina:
    9 februari 2011
    Lieve Monica,
    Leuk om je zo te volgen! Geniet van alles om je heen!
    Vandaag 9 februari. Even graven in je herinnering?!

    Liefs,
    Carina
  11. Yvonne:
    11 februari 2011
    Ha lieve Moon,

    Leuk om alvast van je gehoord te hebben! Ik benijd je alhoewel ik eerlijk gezegd niet moet denken aan zo'n lange vliegreis!:-( Nou meid, ik zou zeggen, ga lekker genieten daar!! Hier is het grijs dus.... nog meer genieten voor jou:-) Dikke zoen, Yvonne
  12. Alet:
    11 februari 2011
    Rood staat je inderdaad wat minder. Nog maar wat uurtjes in de zon dan, totdat je exotisch bruin door het leven gaat.

    Tip: Hebben ze daar geen sportuurtjes voor 50 plussers?
  13. Carola:
    12 februari 2011
    Ha lieve Moon,
    Fijn om je blog te kunnen volgen. Ik vind het enorm stoer van je om deze stap te zetten en weet zeker dat je verblijf Down Under heel inspirerend zal zijn. xxx